تبلیغات
پروژه دانشجوئی تجزیه و تحلیل سی شارپ SSADM ER ERD DEF CFD دیکشنری داده وسایل ورزشی آرایشی جنسی آموزشی بهداشتی - 6 توصیه به اهالی پیاده‌روی
پروژه دانشجوئی تجزیه و تحلیل سی شارپ SSADM ER ERD DEF CFD دیکشنری داده وسایل ورزشی آرایشی جنسی آموزشی بهداشتی
توانگرترین مرد کسانی هستند که می توانند چیزهای تازه ای خلق کنند و برای مشکلات بزرگ از هیچ راه حل بسازند

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

صفحات جانبی

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

6 توصیه به اهالی پیاده‌روی

6 توصیه به اهالی پیاده‌روی

هرچه بیشتر حرکت کنید، کالری بیشتری می‌سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده‌روی معمول خود کنید، با این کار کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.


پیاده‌روی ورزش بسیار خوبی برای تعداد زیادی از افراد است. اگر شما نیز پیاده‌روی می‌کنید و قصد دارید حین پیاده‌روی کالری بیشتری بسوزانید و قصد دارید با این کار وزنتان را کنترل ‌کنید، باید کمی ‌بیشتر فعالیت کنید تا میزان کاهش وزن را به حداکثر برسانید.

در اینجا راه‌هایی برای اینکه بتوانید حین راه رفتن کالری بیشتری بسوزانید، توصیه شده است.
سرعت خود را به طور متناوب تغییر دهید

به گزارش پارسینه، پیاده‌روی‌ای که تمام مدت با گام‌های یکنواخت انجام شود، کالری کمتری مصرف می‌کند. به جای اینکه در پیاده‌روی، سرعت ثابت و یکنواختی داشته باشید، سه دقیقه آهسته راه بروید و سپس به مدت سه دقیقه سرعت خود را افزایش دهید و دوباره آهسته راه بروید. سرعت شما در گام تند باید به حدی باشد که نتوانید به راحتی صحبت کنید. در این سه دقیقه روی حرکات خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

می‌توانید این دوره‌های سه دقیقه‌ای را تا پنج مرتبه تکرار کنید تا کل زمان پیاده‌روی شما 30 دقیقه شود. این کار باعث می‌شود که کالری بیشتری بسوزانید. به علاوه میزان تحمل‌پذیری و استقامت خود را نیز افزایش می دهید.

روی سطوح نرم پیاده‌روی کنید

پیاده‌روی روی شن، در مقایسه با پیاده‌روی روی سطح خیابان و سنگفرش‌، کالری بیشتری مصرف می‌کند. راه رفتن روی شن‌ها نسبت به سطوح صاف دیگر، 50 درصد کالری بیشتری می‌سوزاند. اگر به ساحل دریا دسترسی ندارید، راه رفتن روی خاک‌های نرم را امتحان کنید.

پیاده‌روی روی هر سطح نرمی‌که پای شما کمی‌ در آن فرو رود، نسبت به سطوح صاف کالری بیشتری مصرف می‌کند.

همه عضلات بدن را درگیر کنید

هنگامی‌که راه می‌روید، غیر از پاها، از سایر اعضای بدن نیز تا آنجا که می‌توانید استفاده کنید. شانه‌ها، قفسه‌سینه، بازوها و دست‌ها را متناسب با حرکت بدن حرکت دهید.

هرچه بیشتر حرکت کنید، کالری بیشتری می‌سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده‌روی معمول خود کنید، با این کار کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.

هنگام پیاده روی موسیقی ورزشی گوش کنید

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که هنگامن ورزش کردن به موسیقی‌های ورزشی گوش می‌کنند، سخت‌تر و طولانی‌تر از افرادی که بدون موسیقی ورزش می‌کنند، به فعالیت می‌پردازند.
از شیب‌ها استفاده کنید

اگر بیرون از خانه پیاده‌روی می‌کنید، مسیر خود را طوری انتخاب کنید که شامل سطوح شیب‌دار و تپه‌های کوچک باشد. بالا رفتن از شیب‌ها باعث می‌شود که ضربان قلب شما افزایش پیدا کند و چربی بیشتری بسوزانید. سعی کنید با همان سرعت و گام‌هایی که در سطح صاف پیاده‌روی می‌کردید، از شیب‌ها بالا بروید.

با افزودن مقداری شیب به پیاده‌روی خود، علاوه بر مصرف کالری بیشتر، استقامت شما نیز افزایش خواهد یافت و عضلات شما قوی خواهد شد.

کمی ‌سنگین‌تر راه بروید

می‌توانید یک لباس سنگین بپوشید تا هنگام راه رفتن کالری بیشتری مصرف شود. اگر نمی‌خواهید چنین کاری انجام دهید، می‌توانید از یک کیف یا کوله‌پشتی که حاوی چند کتاب باشد، بر دوش خود استفاده کنید و آن را در هنگام پیاده‌روی حمل کنید.

از حمل وزنه یا چیزهایی که با دست حمل می شوند، خودداری کنید، زیرا خطر آسیب‌دیدن شما افزایش می‌یابد.

How long will it take for my Achilles tendon to heal?
دوشنبه 27 شهریور 1396 08:38 ب.ظ
Link exchange is nothing else except it is simply placing
the other person's web site link on your page
at appropriate place and other person will also do similar in support of you.
Can you grow taller with exercise?
سه شنبه 17 مرداد 1396 02:04 ق.ظ
When someone writes an article he/she retains the thought of a user in his/her mind that how a
user can be aware of it. Therefore that's why this piece of writing is outstdanding.
Thanks!
http://kristinemoga.hatenablog.com/
یکشنبه 8 مرداد 1396 06:29 ق.ظ
It's an amazing post in favor of all the internet visitors; they
will get advantage from it I am sure.
Why is my Achilles tendon burning?
جمعه 6 مرداد 1396 09:44 ب.ظ
Hi my family member! I want to say that this article is amazing, nice written and come with
almost all important infos. I would like to look more posts like this .
http://glendoraEhrenberg.jimdo.com/
جمعه 16 تیر 1396 08:29 ق.ظ
I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road.
All the best
thedabolig.jimdo.com
پنجشنبه 15 تیر 1396 03:55 ق.ظ
It's awesome for me to have a website, which is useful in support of
my know-how. thanks admin
http://truculentmisfit55.jimdo.com
چهارشنبه 14 تیر 1396 09:40 ب.ظ
Thanks for your marvelous posting! I certainly
enjoyed reading it, you might be a great author.I will make
certain to bookmark your blog and definitely will come back later
in life. I want to encourage you to ultimately continue your great job, have a nice morning!
foot pain and numbness
دوشنبه 12 تیر 1396 12:39 ق.ظ
What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this paragraph i thought i could also create comment
due to this brilliant paragraph.
roseannablaskovich.hatenablog.com
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 10:33 ب.ظ
Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and actual effort to generate a
top notch article… but what can I say… I hesitate a whole lot and never manage to get
nearly anything done.
دوشنبه 19 بهمن 1388 11:58 ب.ظ
سلام دوست گلم
وب جالبی داری
لطفا به خاطر علم ما رو با نام " دنیای جزوات دانشگاهی " لینک کن بعد به ما اطلاع بده تا لینکت کنیم.
منتظرت هستیم .
دوشنبه 19 بهمن 1388 11:57 ب.ظ
سلام دوست گلم
وب جالبی داری
لطفا به خاطر علم ما رو با نام " دنیای جزوات دانشگاهی " لینک کن بعد به ما اطلاع بده تا لینکت کنیم.
منتظرت هستیم .
admin.avnoos
پنجشنبه 15 بهمن 1388 11:43 ب.ظ


مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است…

به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او درمیان بگذارد. به این خاطر نزد دکتر خانوادگی شان رفت و مشکل را با او درمیان گذاشت.

دکتر گفت: برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است، آزمایش ساده ای وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو…
«ابتدا در فاصله ۴ متری او بایست و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو. اگر نشنید، همین کار را در فاصله ۳ متری تکرار کن. بعد در ۲ متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب بدهد.»

آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود. مرد به خودش گفت: الان فاصله ما حدود ۴ متر است. بگذار امتحان کنم.

سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید:
«عزیزم ، شام چی داریم؟» جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره پرسید و باز هم جوابی نشنید. بازهم جلوتر رفت و به در آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و بازهم جوابی نشنید. این بار جلوتر رفت و درست از پشت همسرش گفت: «عزیزم شام چی داریم؟» و همسرش گفت:

«مگه کری؟!» برای چهارمین بار میگم: «خوراک مرغ»! حقیقت به همین سادگی و صراحت است.
مشکل، ممکن است آن طور که ما همیشه فکر میکنیم در دیگران نباشد؛ شاید در خودمان باشد…
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : ملکان رحیم نظری

آخرین پست ها

جستجو

نویسندگان